BARTIN ÜNİVERSİTESİ

image/svg+xml
image/svg+xml

(2022 - MHUY) Sonucunda Üniversitemize Yerleştirilen Adaylardan İstenilen Belgeler

Yayın Tarihi : 14/07/2023

ÖSYM Başkanlığı tarafından 2022–Hazine ve Maliye Bakanlığı Mali Hizmetler Uzman Yardımcılığı Özel Yarışma Sınavı sonuçlarına göre yapılan yerleştirme neticesinde Üniversitemize yerleştirilen adayların aşağıda belirtilen belgeleri 28.07.2023 Cuma günü mesai bitimine kadar Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.

 Adaylara ayrıca yazılı tebligat yapılmayacak olup, bu duyuru tebligat niteliğindedir. İlgili sürede başvuru yapmayan adaylar atanma hakkını kaybedecektir.

 Duyurulur.

 ATAMA İÇİN GEREKLİ BELGELER

  • Atama Başvuru Formu
  • Özgeçmiş (Geçmiş tecrübeleri, öğrenim hayatını ve gelecek hedeflerine dair ayrıntılı bilgileri içermesi beklenmektedir.)
  • İkametgâh Belgesi (E-devletten alınabilir.)
  • Adli Sicil Kaydı Belgesi (E-devletten alınabilir.)
  • Sağlık Kurulu Raporu (Heyet raporlarında görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığına dair Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzman Hekimlerince verilmesi kaydıyla. Özel hastanelerden alınan sağlık kurulu raporları ruh hastalıkları uzmanı bulunması kaydıyla kabul edilmektedir.)
  • ÖSYM (2022 - MHUY) Yerleştirme Sonuç Belgesi.
  • Öğrenim Durumu Belgesi (Diploma) aslı veya Resmi Kurumlardan onaylı fotokopisi.
  • Nüfus Cüzdan Fotokopisi.
  • Daha önce Kamu Kurumlarında Çalışılmış ise Hizmet Belgesi (E-devletten alınabilir.)
  • Askerlik Terhis/Tecil veya Muaf Belgesi (Askerliğini yedek subay olarak yapanlar için ‘Askerlik Safahat Belgesi) (E-devletten alınabilir.)
  • Son 6 Ayda Çekilmiş 6 Adet Vesikalık Fotoğraf (Kılık Kıyafet Yönetmeliğine uygun olarak)

 

İLETİŞİM :

Adres : Bartın Üniversitesi Rektörlüğü, Personel Daire Başkanlığı Merkez/BARTIN

Telefon :  0378 223 50 18 - 0378 223 50 24

Whatspp İletişim:0378 223 50 33

SON Duyurular